VAD ÄR SKOLA??

Det är några som undrar om jag inte går kvar i skolan längre eftersom jag aldrig skriver något om att jag är där osv. Det är sant. Jag har hoppat av skolan för ungefär två månader sen.

Jag är sjukt nöjd över mitt beslut. Det är så himla skönt att slippa känna pressen och ångesten jag hade. Nu känns jag FRI FRI FRI.

Dessutom så vet jag att skolan inte hade gett mig någonting. Jag gick handelsprogrammet och vad blir man efter det jo butiksbiträde? jaha. Men jag jobbar som det nu och vad är skillnaden? eftersom min plan verkligen inte var att plugga vidare efter så fanns det ingen anledning att aldrig vara i skolan vara gå hemma och skolka ta tag i skolan hade jag ingen motivation till heller för den delen.

Jag har planer för min framtid som jag kommer att lyckas med. Jag behöver inte skolan för dom planerna heller för den delen.

Jag jobbar nu och visst det är inget jobb jag vill jobba på men jag tjänar pengar som sedan kommer att leda till att jag kan göra det jag vill göra!

 


 


Kommentarer
Postat av: nyfiken

vad ska du göra sedan?

vad jobbar du som nu?

2010-04-20 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0