träning kost

Träning och kost är viktigt!

jag tycker det är jätte viktigt med träning och kost och hålla sig snygg och i form. Man ska kunna vara naken och ändå super nöjd med sin kropp!
hur många är det liksom?

Det är inte många som är det och varför? men samtidigt tycker jag att det gått till överdrift. ALLA tänker jätte mycket på dom stoppar i sig och ångest hit och dit. Jag hade velat äta allt och ändå vara super snygg och smal.

Men träna är inte bara bra för att man ska kunna vara smal och snygg. man mår så sjukt bra efteråt!
alla problem blåser bort för tillfälligt och man känner sig frisk och fräsch. Jag älskar att träna. Visst kanske är en latmask som inte orkar ta mig till gymmet men när jag väl är där.
Oj vad härligt det är.

idag körde jag och Jonna S-core på gymmet. ett pass man tränar mage,rumpa,lår.

Kommentarer
Postat av: soffi

tycker din blogg är bra... Det skulle vart kul om du kunde skriva några typ övningar som man enkelt kan göra hemma och träna om man inte har tillgång till gymkort speciellt övningar för mage rumpa och lår =)

2010-04-27 @ 08:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0