Hej, Anna här!

Hallå, hallå!
Felicia är på en "Champagneweekend" i Jönköping för att fira sin faster! Hon kommer hem imorn så ni får hålla ut ett tag till.

Igår var vi hemma hos mig och lagade god mat + dessert! Blev en debut för mig i år med färska jordgubbar, fan vad det satt bra! Helt sjukt gott, speciellt med lite vaniljkesella... Mmmm... Efter det så drog vi till Johanna där hon, Felipe, Emma, Sebbe o co. var! De var där för att fira Roni innan de drog vidare, fan vad alla va goa och glada i hatten! UNDERBART!

Jag och Amelie är här nu tills imorn och passar vovvarna. Vi har käkat gott, skrattat gott, myst gott, sett en go film och njutit! Men nu skall jag inte tjöta med, Felicia är som sagt tillbaks imorn! Peace, Anna






Några utav våra underbara vänner!
Bilderna som jag och Felicia är med på har jag tyvärr inte fått tag på än. Men ni får nöja er med att ha oss i fantasin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0